Purchaser Accessoires, Audio & Wearables (min. 16u/w)

Solliciteer nu

Purchaser Accessoires, Audio & Wearables

Analyseer ons assortiment en koop de beste audio-, wearable- en accessoireproducten in

Parttime | 16 u/w | hbo/wo-niveau | Hoofdkantoor Groningen

Speel een sleutelrol in onze groei

Op het gebied van smartphones zijn we inmiddels de allergrootste van Nederland, maar op het gebied van smartphone-accessoires en gerelateerde technologieën valt nog een hele hoop te winnen! Denk aan smartphonecases, opladers, screenprotectors, maar ook aan grotere en duurdere accessoires als AirPods, smartwatches of koptelefoons. Inmiddels verkopen we jaarlijks al honderdduizenden accessoires, maar vanwege de uitbreiding van ons magazijn hebben we tien keer zoveel ruimte als eerst om producten op te slaan. Hierdoor kunnen we een nieuwe uitdaging aangaan: namelijk de grootste worden in de verkoop van accessoires en enhancements. Draag jij je steentje hieraan bij?

Wat doe je als Purchaser Accessoires, Audio & Wearables?

• Samen met je team ben jij verantwoordelijk voor het Accessoires, Wearables en Audio assortiment. Van strategie, daadwerkelijke inkoop, monitoring tot rapportage. Het inkopen moet echt op een slimme manier worden gedaan. Want hoe slimmer de inkoop, hoe groter de kans dat Belsimpel ook hierin de belangrijkste partij wordt.

• In deze functie ga jij zelfstandig al onze accessoires inkopen. Op basis van prijzen van concurrenten, verkoopcijfers en de actuele voorraadstatus bepaal jij hoeveel je in wilt kopen bij welke partij. Je hoeft hierbij nog niet gelijk in onderhandeling. Je kijkt puur naar de gunstigste partij om in te kopen aan de hand van prijslijsten en webshops.

• Je hebt veel contact met andere afdelingen binnen Belsimpel. Denk hier bij aan onze Finance en Control afdeling, onze logistieke afdeling en de afdeling Category Management Producten.

• Je bent verantwoordelijk voor het doen van Cross-sell checks. Hierbij check je of de juiste accessoires zichtbaar zijn op de juiste plaatsen op de website.

• Je bent verantwoordelijk voor de Sales rapportage. Hierin rapporteer je wat de sales zijn geweest van de afgelopen week en wat de voorraadposities zijn van de producten. Daarbij komt ook een voorraadanalyse kijken. Jij bepaalt wat te doen wanneer we van bepaalde producten teveel voorraad hebben.

• Jij draagt zorg voor de juiste pricing van de producten: zowel in Nederland als op onze 28 buitenlandse domeinen (Gomibo).

• Je ondersteunt de fulltimers van het team bij Europese inkoop en daarnaast ondersteun je bij projecten. Hierbij krijg je begeleiding van Rick, de projectmanager. Een voorbeeld hiervan is het introduceren van nieuwe werkwijzen, zoals het verbeteren van de voorraadanalyse.

Zo kan je dag eruit zien

• Als je op werk komt heeft Laurens de koffie al voor je klaar gezet. Noah roept iedereen bij elkaar voor de dagstart. Hierin bespreek je wat er die dag op het programma staat. Jouw ochtend staat in het teken van het regelen van de inkoop van smartphonecases, waarna jouw middag gevuld zal zijn met meetings en projecttijd.

• Je gaat gelijk aan de slag met het inkopen, hiervoor check je eerst de prijzen bij de concurrenten. Terwijl je op twee beeldschermen statistieken hebt staan zorg je dat je op je derde scherm al het inkoop werk kunt doen. Je zorgt ervoor dat de voorraad voldoende wordt aangevuld, zodat er weer flink wat kan worden verkocht!

• In de weekmeeting na de lunch wil je graag jouw voorraadanalyse bespreken. Naar aanleiding van een van jouw analyses blijkt dat we te veel voorraad hebben van een bepaald type smartwatch die niet zo goed verkoopt. Je hebt een voorstel gemaakt hoe je dit op wil lossen.

• Aan het einde van de dag heb je een vijf-wekelijkse begeleidingsgesprek met Laurens, je teamleider vanuit het inkoop Accessoires team. Hij begeleidt je werkinhoudelijk, en geeft je tips over hoe je nog scherper kan inkopen. Heel wat wijzer loop je de meeting uit, je werkt je mail en je to-do bij en sluit de pc af. Vanavond is het teamuitje, dus jullie gaan lekker uit eten met z’n allen!

Wat kun je van ons verwachten?

Wat je er voor terug krijgt

 Een bruto uurloon tussen €9,45 (18 jaar) en €14,69 (21+ jaar), inclusief vakantiegeld. 

De mogelijkheid om salarisstappen te maken binnen een half jaar, afhankelijk van je ontwikkeling en inzet.

Veel benefits, zoals kortingen en sportmogelijkheden.

Hoe het past naast studeren 

Werken op een mooi kantoor in het centrum van Groningen.

Shifts van 4 of 8 uur, zelf in te delen van maandag t/m vrijdag.

Een flexibele planning die past in je studierooster.

 

Wat je ervan kunt leren

 Persoonlijke en professionele ontwikkeling staan voorop.

Trainingen, 1-op-1 begeleiding & de uitdaging die bij jou past.
Je kunt zo hard gaan als je zelf wil.

Waarom het zo gezellig is

750 collega's met dezelfde drive.

Teamuitjes, bedrijfsfeesten en -festivals, elke vrijdag een VrijMiBo.

Een sloep om te varen door de Groningse grachten.



Wie ben jij?

  • Je volgt een bachelor of masteropleiding aan de RuG, bij voorkeur in een bedrijfskundige richting.

  • Je bent 16u per week (of meer) beschikbaar op doordeweekse dagen tussen 9:00 - 18:00.

  • Je hebt een commerciële mindset en vindt het leuk om over de beste prijs te kunnen onderhandelen.

  • Je bent analytisch supersterk. 

*Fluency in the Dutch language is required for this role; candidates will be assessed accordingly.

Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier.

Gomibo Kerstfeest

Ben jij er volgend jaar ook bij?