Assistent Shopmanager Den Haag

Solliciteer nu

Assistent Shopmanager Den Haag

Ontwikkel management kwaliteiten als assistent shopmanager van de winkel in Den Haag.

32 - 40 uur per week | Fulltime | Winkel Den Haag

Specialist van de Mobiele Wereld.

Als Assistent Shopmanager ben je samen met je collega’s het visitekaartje voor Belsimpel.nl en fungeer je als de rechterhand van de shopmanager. Je bent een aanspreekpunt voor je collega’s en waarborgt de Belsimpel.nl-cultuur. Samen met je team zorg je dat klanten voorzien worden van het beste advies en de beste service.

Wat doe je als Shopmanager in Den Haag?

Bij Belsimpel.nl werken we niet met targets en verkoopbonussen en is het echt je plicht om de klant een eerlijk en objectief advies te geven. Elke klant zal de winkel verlaten met de oplossing die het beste bij hem of haar past. Naast het adviseren van klanten over telefoons, abonnementen, accessoires en verzekeringen ben je samen met je team ook een servicepunt voor klanten; voor elk probleem dat de klant heeft, bedenk jij de beste oplossing.

Doordat je veel uren maakt ben je snel op de hoogte van alle processen en ondersteun je je collega’s bij het uitvoeren van alle taken. Je draait mee in het team, maar krijgt daarnaast de mogelijkheid om je te ontwikkelen op het gebied van management onder begeleiding van de shopmanager. Samen trekken jullie de kar, implementeren jullie nieuwe processen en dragen jullie bij aan een continue verbetering van de winkel om onze klanten nog beter te helpen. Op deze manier kun je je verder ontwikkelen op het gebied van coaching van collega’s en het uitvoeren van administratieve taken die horen bij het runnen van een winkel.

Jij zorgt ervoor dat de winkel iedere dag op tijd geopend is voor onze klanten en er bovendien netjes uitziet. Je staat stevig in je schoenen, bent communicatief sterk en klaar om als starter veel ervaring op te doen. Je hebt een voorbeeldfunctie en straalt dit uit naar je andere collega’s. Je motiveert hen iedere dag om samen tot het uiterste te gaan voor onze klanten. 

Zo kan je dag eruitzien

Wanneer je bij de winkel komt staan Roel en Wesley al op je te wachten. Samen openen jullie de winkel en maak je eerst schoon. Dit is altijd binnen no-time gebeurd met jullie fantastische teamwork. Zodra de deuren opengaan komen direct de eerste klanten binnen. Je houdt je eerst bezig met het binnenboeken van de nieuwe voorraad, terwijl je het runnen van de winkel aan Wesley overlaat. Later die ochtend spreek je een klant die gisteren de nieuwste iPhone heeft besteld in onze webshop en die nu komt ophalen. Ze weet direct te melden dat haar huidige simkaart niet in de telefoon gaat passen. Geen punt, want jij hebt een kniptang om dit op te lossen.

Halverwege de dag is het tijd voor je lunchpauze. Direct hierna vraagt Roel om advies: een klant heeft een probleem met zijn telefoon en kan niet uitvogelen wat er aan de hand is. Ook jou lukt het niet om het probleem direct op te lossen, maar kunt de klant geruststellen: zijn toestel valt binnen de garantieperiode en kan zonder problemen naar een reparatiecentrum gestuurd worden. Hier help je de klant meteen bij en zorg je dat ook hij tevreden met de gevonden oplossingen weer de winkel verlaat. Aan het einde van je dag sluit je samen met je collega’s af en kun je weer terugkijken op een geslaagde dag.

Wat bieden wij?

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil.

Werken in hartje Den Haag

Op je fiets naar kantoor.

Vergroot je (super)krachten

Werk met >300 fanatieke collega's.

Unieke werksfeer

Elke week borrels en activiteiten.

Wie ben jij?

  • Je bent hebt HBO-denkniveau en bent minstens 32 uur per week beschikbaar (waaronder koopavonden en weekenddagen).

  • Affiniteit met telecom is een dikke plus!

  • Je wil je managementvaardigheden verder ontwikkelen.

  • Je bent sociaal oplossingsgericht en communicatief vaardigheden

  • Je bent minimaal 2 jaar beschikbaar.