Facilitair Specialist (min. 16 u/w)

Solliciteer nu

Facilitair Specialist

Zorg voor het beste pandonderhoud en fix wat stuk is. 

Parttime | 16 u/w | hbo-niveau | Hoofdkantoor Groningen

Als Facilitair Specialist bij Belsimpel ben je onderdeel van het ondersteunende team Facilitaire Zaken. Je zorgt er samen met een team voor dat de ondersteunende processen op rolletjes lopen, zodat alle collega’s op kantoor en in de winkels op een zo prettig mogelijke manier kunnen werken.


Wat doe je als Facilitair Specialist?

Als Facilitair Specialist ben je het aanspreekpunt voor collega’s, maar ook voor externe partijen als verhuurders, reparatiebedrijven, installatiebedrijven en dergelijke. Jouw rol is om samen met de juiste (externe) partijen een oplossing te vinden. Denk hierbij aan het maken van een planning voorbereiden, prijsafspraken bespreken en een controlerende rol Daarnaast zoek je constant naar structurele oplossingen voor problemen, zodat collega’s hun werk altijd goed kunnen blijven uitvoeren.

Ook ben jij de collega die zelf initiatief durft te nemen. Jij bent de held die ervoor zorgt dat kleine reparaties, zoals verstellen van bureaus, uitgevoerd worden. Door jouw werkzaamheden kunnen collega’s hun werk altijd blijven uitvoeren. Daarnaast ben jij de collega die er o.a. voor zorgt dat het meubilair er netjes bij staat, de koffiemachine nog volop kan draaien, de lift weer naar behoren werkt en dat bepaalde voorraden periodiek geteld worden. Hiermee zorg jij ervoor dat het kantoor altijd op orde is en dat collega’s zonder problemen klanten kunnen ontvangen.

Naast het regelen van ad-hoc verzoeken zijn er ook taken die jij op projectbasis gaat regelen. Denk hierbij aan het opzetten van een plattegrondenadministratie of het aanpakken van de gehorigheid in vergaderruimtes. Nadat het project is uitgevoerd ben jij de expert van het project en zul je daarin veel verantwoordelijkheid krijgen.

Ook krijg je de verantwoordelijkheid één of meerdere facetten die te maken hebben met huisvesting en inventaris. In welke specialisaties jij je gaat verdiepen staat nog open. Dit gaan wij gezamenlijk met jou uitzoeken, maar denk hierbij aan vastgoedmanagement, (brand)veiligheidsmanagement, installatiemanagement, onderhoudsmanagement of inkoopmanagement.

In alle gevallen ben je dagelijks in nauw contact met de teamleider en de andere teamleden van de afdeling. Met de teamleider bespreek je de voortgang je de voortgang en prioritering van de takenlijst, jouw projecten, jouw facilitaire facetten en persoonlijke ontwikkeling.

Zo kan je dag er uit zien

’s Ochtend start je de ochtend met een kop koffie en praat je bij met Esther. Tijdens de dagstart wordt de planning besproken, zodat je weet wat er vandaag op de planning staat en weet waar de overige teamleden mee bezig gaan. Demi loopt vervolgens langs en is blij dat je er bent. De lift is kapot, dus zij vraagt of jij kan regelen dat het gerepareerd kan worden. Jij regelt snel een monteur en halverwege de ochtend doen beide liften het weer naar behoren. Sterk werk!

Afgelopen week zijn er wat kleine dingetjes kapot gegaan, die jij zonder problemen weet af te handelen. Hierbij kan je zelf de afweging maken of jij de reparaties zelf uitvoert, of hier een externe partij voor moet inschakelen. Daarna kunnen de mannen op de logistieke afdeling dankzij jou weer normaal op de toiletbril zitten en is het gangetje waar Samantha’s kookspullen liggen weer goed verlicht.

Na de ochtend is het tijd voor de pauze, je gaat lekker lunchen op het dakterras en Tjalling komt gezellig bij je zitten. Aan het einde van de pauze vraagt Jerry of je een potje tegen hem wilt tafeltennissen. Je wilt hem graag een keer verslaan dus die uitdaging ga je zeker aan!

Na de pauze ga je op de fiets richting de sloep van Belsimpel, H.M.S. de Mobiele Eenheid. Jij doet een laatste controle of alles er goed bijstaat en doet een korte proefvaart door de Groningse grachten. Terwijl je weer terugfiets naar kantoor kom je de eerste enthousiaste collega’s al tegen die een stuk gaan varen.

Wanneer je terugkomt op kantoor praat Esther je bij over haar project waar ze jouw hulp bij nodig heeft. Om de vergaderruimtes netjes te maken hebben we namelijk extra stoelen nodig, dit ga jij in kaart brengen en bestellen. Daarna maak je de plattegronden weer actueel, print ze uit, laat ze plastificeren en hang je ze neer in de vergaderruimtes.

Tot slot neem je de dag nog even kort door met het team. Het was een goede en productieve werkdag en je hebt weer veel collega’s blij gemaakt! Tjalling gaat nog een stuk hardlopen geeft hij aan. Ga jij hem achterna of kies je toch voor een afzakkertje op de sloep?

Ben jij enthousiast, kun je een hoop verantwoordelijkheid aan en heb jij zin om ervoor te zorgen dat collega’s altijd ongestoord hun werk kunnen doen? Solliciteer dan als Facilitair Beheerder bij Belsimpel!

Wat bieden wij?

Naast een goed salaris en speciale Belsimpel Benefits bieden we ook:

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil

Werken in hartje Groningen

 Op je fiets naar kantoor

Een gezellige werkomgeving 

Werk met >600 fanatieke collega's

Unieke werksfeer

Regelmatig borrels en activiteiten

Wie ben jij?

  • Je volgt een studie op hbo-niveau, het liefst in de richting van Facility Management

  • Je hebt een open persoonlijkheid en bent hierdoor makkelijk te benaderen door andere collega’s 

  • Je bent leergierig, proactief en een echte teamspeler

  • Je bent oplossingsgericht en bent bereid om dat met beide handen aan te grijpen


Heb je vragen over deze vacature, dan kun je altijd contact opnemen met onze Talent & Recruitment Specialisten. Zij zijn op werkdagen bereikbaar tussen 9:00 en 17:30 op het telefoonnummer 050-2113856. Je kunt ook een mail sturen naar werken@belsimpel.nl.

Wil je weten hoe het sollicitatieproces eruit ziet? Klik dan hier. 

Gomibo Festival

Ben jij er volgend jaar ook bij?