Specialist Klantenservice (32u/w)

Solliciteer nu

Specialist Klantenservice

Ga elke dag tot het uiterste voor elke klant.

Fulltime | 32 tot 40 uur per week | Hoofdkantoor Groningen

"Tot het uiterste voor jou" is niet voor niets onze slogan.

Lange wachttijden, slinkse verkooptrucjes en van het kastje naar de muur worden gestuurd – dit zijn dingen die wij niet in ons woordenboek hebben staan. Wij willen ons onderscheiden met service die we onze klanten bieden, door voor iedereen en in elke situatie tot het uiterste te gaan. Met een team van jonge, hoogopgeleide en intrinsiek gemotiveerde studenten boksen we alles voor elkaar.


Wat doe je als Specialist van de Mobiele Wereld?

Als klanten jou gesproken hebben kunnen ze de mobiele wereld weer aan. Jij kunt ze alles vertellen, van de beste waterdichte smartphone op dit moment tot hoe ze de mail op hun mobiel moeten instellen. Schiet een procedure te kort? Dan trek jij aan de bel en zorg je dat we het toch gaan fixen voor de klant. Dan maar even wat langer bezig zijn met een gesprek.

De nieuwste telefoons en de beste abonnementen, jij leert er alles over op de klantenservice. Sterker nog: je wordt opgeleid tot Specialist van de Mobiele Wereld, hoe tof klinkt dat? Of het nou gaat om het telefonisch te woord staan van klanten of het beantwoorden van een mail, jij fixt het. Daarnaast bel je klanten soms ook zelf op, maar dat doe je alleen vanuit een service-oogpunt. Jij bent dus niet die persoon die belt tijdens het eten om je een nieuw abonnement aan te smeren. 

Hoe ziet Team Klantenservice eruit?

Elke dag van de week, van 9:00 tot 23:30 uur staat Team Klantenservice klaar voor alle klanten die wel wat hulp kunnen gebruiken. Hierbij ga je echt tot het uiterste voor de klant, want uiteindelijk moeten alle klanten met een glimlach de telefoon ophangen. Onze klantenservice bestaat inmiddels uit zo’n 100 collega’s, waarvan het grootste deel nog studeert en parttime werkt. Iedereen is slim en fanatiek. Ben jij dat ook? Dan zoeken we jou!

Zo kan je dag eruitzien

Je legt je vinger op de vingerafdrukscanner, *tu-du-du* klinkt het, en de deur gaat voor je open. Je haalt je pasje langs het klokapparaat. Half 9 staat erop, nog ruim de tijd om een pot koffie te zetten. Kwart voor 9, de dagstart begint. Petra vraagt of je of je nog suggesties hebt voor de Tips & Tricks-video’s op onze website. Je had al een lijstje met handige tips voor onze klanten gemaakt, dus je stuurt deze naar haar door. Nog voordat het 9 uur is zit iedereen al klaar om de belletjes en mails van klanten te beantwoorden. Jij hebt vanochtend een mailshift en beantwoordt alle vragen van klanten per mail. Vandaag mag je voor het eerst de technische dienst doen, supertof! 

Tijdens de pauze haal je een broodje bij de supermarkt en speel je een potje pool met collega Suzan. Na de pauze ga je weer fanatiek aan de slag. In de loop van de middag wordt het steeds drukker op de lijn, dus je springt bij op de inkomende lijn en je neemt wat telefoontjes van klanten aan. Dat scheelt, want zo hoeven onze klanten niet te wachten met het stellen van hun vraag! Na afloop drink je een biertje met je collega’s in de kantine, waarna je tevreden naar huis gaat.

Wat bieden wij?

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil.

Werken in hartje Groningen

Op je fiets naar kantoor.

Vergroot je (super)krachten

Werk met >300 fanatieke collega's.

Unieke werksfeer

Elke week borrels en activiteiten

Wie ben jij?

  • Je volgt een studie op HBO- of WO-niveau.
  • Je bent minimaal 32u per week beschikbaar, waarvan één avond en één weekenddag.
  • Je vindt het leuk contact te hebben met klanten en veel samen te werken.
  • Je bent sociaal en communicatief vaardig bent en werkt oplossingsgericht.
  • Het helpen van klanten in nood door het bieden van een zo goed mogelijke oplossing wakkert het vuur in je aan.
  • Affiniteit met telecom is een dikke pré!