Specialist Klantenservice Abonnementen (min. 16u/w)

Solliciteer nu

Specialist Klantenservice Abonnementen (min. 16u/w)

Omdat jij snapt wat mensen zoeken.

Parttime | Min. 16 u per week | Hoofdkantoor Groningen

Jij: luistertalent en vraagbaak. Klant: tevreden.

Wanneer klanten vragen hebben over hun keuze, kunnen ze bij jou terecht. En dan bedoelen we ook echt allerlei vragen: van advies over wat voor databundel bij ze past, tot het uitleggen van facturen. Jij weet op vriendelijke en duidelijke wijze iedereen te woord te staan en van een passende oplossing te voorzien.

Wat doe je als Specialist Klantenservice Abonnementen?

Bij Belsimpel.nl hebben we zo'n anderhalf miljoen prijscombinaties van abonnementen met verschillende bundels en verschillende toestellen. Als Specialist Klantenservice Abonnementen is het jouw taak klanten bijvoorbeeld bij te staan bij het maken van hun keuze. Ook voor gerichte vragen tijdens of na het aansluiten van het abonnement kan een klant bij jou terecht.

Jij hoeft niet precies te snappen hoe elk van onze honderdduizenden aanbiedingen in elkaar zit. Wel is het natuurlijk belangrijk dat je hier in geïnteresseerd bent en bereid bent bij te leren. Op onze klantenservice komt dat bijleren namelijk wel goed! Bovendien doe je niets liever dan mensen helpen. Het belangrijkst is hierbij natuurlijk dat je elke dag tot het uiterste wilt gaan om mensen blij te maken.

Hoe ziet Team Klantenservice eruit?

Het Klantenservice-team van Belsimpel.nl is slim, fanatiek en bestaat grotendeels uit studenten, die 7 dagen per week van 09:00 tot 23:30 uur kunnen werken. De sfeer in het team is altijd goed en omdat je in een kantoor vol jonge professionals en nog studerende parttimers werkt, hoef je je geen zorgen te maken om formele poespas. Voor ons is de klant prioriteit nummer 1. 

Zo kan je dag eruitzien

Vlak voordat je shift om 13:00 uur begint, scoor je een lekker vers broodje op Grote Markt. Je loopt vervolgens in twee minuten de werkvloer op en bent nog nét op tijd voor de gezamenlijke dagstart. Hensen bespreekt hier even de indeling voor de komende shift door. Jij zit deze middag op de inkomende lijn. De eerste klant die je helpt wil toch graag de databundel van hun net aangesloten abonnement ophogen. Geen probleem, jij helpt ze hierbij. Kort daarna krijg je een klant doorverbonden van je collega die een inhoudelijke vraag heeft over de mogelijkheden om 10 zakelijke abonnementen af te sluiten. Hier blijken nogal wat haken en ogen aan te zitten, dus je maakt een terugbelafspraak met de klant. Zo kun je haar van een duidelijk en volledig antwoord voorzien. Aan het einde van je shift krijg je nog een oudere man aan de lijn. Hij zoekt een abonnement waarmee hij met zijn kleindochter kan videobellen. Je weet precies de juiste vragen te stellen en uiteindelijk raad je hem een aantal abonnementen aan met een kleine databundel. Omdat hij vooral van wifi gebruikt maakt zou een gigantische databundel onnodig duur zijn. Dat zou je je eigen opa niet aandoen, en deze klant dus ook niet. Het einde van je shift nadert, en het is bijna tijd om naar huis te gaan. Voor het zover is, veeg je echter eerst in de kantine nog even je collega  Michiel van de kaart met een potje tafeltennis.

Wat bieden wij?

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil.

Werken in hartje Groningen

Op je fiets naar kantoor.

Vergroot je (super)krachten

Werk met >300 fanatieke collega's.

Unieke werksfeer

Elke week borrels en activiteiten

Je start op de klantenservice met de eerdergenoemde basistaken, maar zodra je alles onder de knie hebt kun je jezelf specialiseren, door middel van interne trainingen. Als je nóg wat langer bij ons blijft is het zelfs mogelijk om door te groeien naar coördinator, waarbij je een shift leidt en de vragen van collega’s beantwoordt. Werken op de klantenservice biedt niet alleen doorgroeimogelijkheden binnen het team zelf, ook is het een solide basis om tijdens of na je studie door te groeien naar een andere functie! Klinkt tof toch?


Wie ben jij?

  • Je vrienden zeggen altijd dat jij zo goed kunt luisteren.

  • De kern van een probleem of vraag zie je gelijk en je fixt alles het liefst zo efficiënt mogelijk.

  • Je bent een sociaal dier en kunt goed overweg met woorden, zowel op papier als door de telefoon!

  • Je studeert op hbo of wo-niveau, of hebt net/bijna je havo of vwo afgerond.

  • Je bent nog minimaal 2 jaar in Groningen en beschikbaar om ons team te versterken. (het liefst langer!)

  • Je bent minimaal 1 avond en 1 weekenddag per week beschikbaar.

  • Per week kun je minimaal 16 uur werken.