Specialist Klantenservice (min. 16u/w)

Solliciteer nu

Specialist Klantenservice 

Je helpt klanten, zoals je je familie ook zou helpen.

Parttime | Min. 16 u per week | Hoofdkantoor Groningen

Je bent een Specialist van de Mobiele Wereld.

Als je twee vrienden hoort overleggen over de beste smartphone van het moment, dan grijp jij je kans. Jij weet volledig te onderbouwen waarom dat het toestel van het moment is en ook nog voor een mooie prijs. Mobieltje stuk? Geen probleem, jij weet de oplossing en helpt iedereen verder.

Wat doe je als Specialist van de Mobiele Wereld?

Elke klant die jij spreekt, hangt met een glimlach de telefoon weer op. Of het nu gaat om het uitzoeken van een nieuw toestel of het uitleggen van de garantieprocedure, jij weet het en jij zorgt dat de klant het nog beter begrijpt. Heeft de klant pech? Dan zet jij dat stapje extra om de allerbeste oplossing te fixen. Jij kan dat!

Op de klantenservice leer je alles over de nieuwste telefoons en abonnementen. Je hoeft hier niet perfect in thuis te zijn, maar interesse en leergierigheid zijn natuurlijk belangrijk. Je zult vragen van klanten beantwoorden, zowel per mail als telefonisch. Daarnaast bel je soms de klant ook op, maar wees gerust, dat doe je alleen uit service-oogpunt – de klant zit dus op je telefoontje wachten.

Hoe ziet Team Klantenservice eruit?

Team Klantenservice gaat elke dag van de week, van vroeg tot laat, tot het uiterste voor alle klanten die wel wat hulp kunnen gebruiken. Ons motto is ‘tot het uiterste voor jou!’ en dat maak je ook echt waar. Onze klantenservice bestaat inmiddels uit zo’n 100 collega’s, waarvan het grootste deel nog studeert en parttime werkt. Iedereen is slim en fanatiek. Ben jij dat ook? Dan zijn we op zoek naar jou! 

Zo kan je dag eruitzien

Na college fiets je naar de Grote Markt, je hangt je jas op en kletst ondertussen even bij met Susan. Je loopt naar de vissenkom met een blikje cola, de dagstart begint. Hensen vertelt over een nieuwe procedure van een provider en Jasper vraagt of je nog goede ideeën hebt over hoe je het beste een passend toestel voor een klant uitzoekt. Daarna ga je aan de slag met je e-mailshift, een leuke afwisseling op de inkomende lijn die je gisterochtend hebt beantwoord. Je beantwoordt de vraag van elke klant en denkt constant na over hoe je een stapje extra kunt zetten. Aan het einde van je shift kun jij met een gerust hart je computer uitzetten, je hebt weer tig klanten blij gemaakt vandaag!

Wat bieden wij?

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil.

Werken in hartje Groningen

Op je fiets naar kantoor.

Vergroot je (super)krachten

Werk met >300 fanatieke collega's.

Unieke werksfeer

Elke week borrels en activiteiten

Je start op de klantenservice met de eerdergenoemde basistaken, maar zodra je alles onder de knie hebt kun je jezelf specialiseren, door middel van interne trainingen. Denk aan een speciaal team dat gaat over onze eigen telefoonverzekering of het technische dienst team. Als je nóg wat langer bij ons blijft is het zelfs mogelijk om door te groeien naar coördinator, waarbij je een shift leidt en de vragen van collega’s beantwoordt. Werken op de klantenservice biedt niet alleen doorgroeimogelijkheden binnen het team zelf, ook is het een solide basis om tijdens of na je studie door te groeien naar een andere functie! Klinkt tof toch?


Wie ben jij?

  • Je vrienden zeggen altijd dat jij zo goed kunt luisteren.

  • De kern van een probleem of vraag zie je gelijk en je fixt alles het liefst zo efficiënt mogelijk.

  • Je bent een sociaal dier en kunt goed overweg met woorden, zowel op papier als door de telefoon!

  • Je studeert minimaal op hbo/wo-niveau, of hebt net je havo/vwo afgerond.

  • Je bent nog minimaal 2 jaar in Groningen en beschikbaar om ons team te versterken. (het liefst langer!)

  • Je bent minimaal 1 avond en 1 weekenddag per week beschikbaar.

  • Per week kun je minimaal 16 uur werken.