Specialist Klantenservice Technische Dienst (min. 16u/w)

Solliciteer nu

Specialist Klantenservice Technische Dienst (min. 16u/w)

Je helpt klanten, zoals je je familie ook zou helpen.

Parttime | Min. 16 u per week | Hoofdkantoor Groningen

Je technische kennis gebruiken om klanten te helpen.

Wanneer jij op een verjaardag hoort dat een familielid een probleem heeft met een telefoon, dan grijp jij je kans! Jij weet altijd een passende oplossing te vinden en behulpzaamheid zit in je bloed.

Wat doe je als Specialist Technische Dienst?

Voor de meest uiteenlopende technische vragen van onze klanten ben jij het eerste aanspreekpunt. Zo help je onze klanten met het oplossen van defecten. Daarnaast ben jij steunpunt en vraagbaak voor, tijdens en na een reparatietraject. Je helpt bij het opstellen van een volledig dekkende klachtomschrijving, en zorgt ervoor dat er altijd een passende oplossing voor de klant wordt gevonden. Ook ben jij degene die de klant tijdens een reparatietraject bij de hand neemt en voorziet van de meest recente status en verwachting.

Hoe ziet Team Technische Dienst eruit?

Het technische dienst team gaat elke dag van de week tot het uiterste om iedere klant te helpen. Dit gebeurt 7 dagen per week van 09:00 tot 23:30 uur. Hiermee is onze klantenservice vaker open, dan dicht! Ons team bestaat uit slimme jonge collega’s, waarvan het grootste deel nog studeert en parttime werkt. Daarnaast is iedereen hartstikke fanatiek, en ga je met zijn allen elke dag tot het uiterste. Spreekt dit je aan? Dan zijn we op zoek naar jou!

Zo kan je dag eruitzien

Deze ochtend sta je als een van de eersten klaar om te beginnen met de dagstart. Terwijl de rest van je collega’s rustig binnendruppelt, zie jij de kans om alvast een goede pot koffie te zetten. Tijdens de dagstart leggen Lemmie en Jasper uit dat er een kleine regelwijziging ingaat omtrent de retourprocedure voor een groot merk. Zo kunnen we klanten nog sneller helpen. Wanneer de dagstart is afgelopen is Lotte al druk bezig jouw vers gezette koffie in te schenken. Jij weet ook nog een kopje mee te pakken en start je PC op. Vandaag staat het terugbellen van klanten op jouw programma. Je collega’s bleken namelijk toch niet over genoeg technische kennis te beschikken om deze klanten te helpen, dus nu is het aan jou om problemen tot op de bodem uit te zoeken en overal een passende oplossing voor te vinden. Geen punt, want jij kent je jargon en weet via Google en het XDA Developers-forum precies je weg te vinden. Wanneer het einde van je shift aanbreekt en je op het punt staat naar je college te gaan, daagt Tim je uit om een potje te tafeltennissen. En, grijp jij je kans om hem nog even in te maken voordat je weer aan het studeren slaat?

Wat bieden wij?

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil.

Werken in hartje Groningen

Op je fiets naar kantoor.

Vergroot je (super)krachten

Werk met >300 fanatieke collega's.

Unieke werksfeer

Elke week borrels en activiteiten

Je start op de klantenservice met de eerdergenoemde basistaken, maar zodra je alles onder de knie hebt kun je jezelf specialiseren, door middel van interne trainingen. Als je nóg wat langer bij ons blijft is het zelfs mogelijk om door te groeien naar coördinator, waarbij je een shift leidt en de vragen van collega’s beantwoordt. Werken op de klantenservice biedt niet alleen doorgroeimogelijkheden binnen het team zelf, ook is het een solide basis om tijdens of na je studie door te groeien naar een andere functie! Klinkt tof toch?


Wie ben jij?

  • Je vrienden zeggen altijd dat jij zo goed kunt luisteren.

  • De kern van een probleem of vraag zie je gelijk en je fixt alles het liefst zo efficiënt mogelijk.

  • Je bent een sociaal dier en kunt goed overweg met woorden, zowel op papier als door de telefoon!

  • De mobiele wereld interesseert jou; een mobiel uit elkaar halen hoef je echt niet te kunnen, maar een beetje technisch inzicht is wel handig. 

  • Je studeert op hbo of wo-niveau, of hebt net/bijna je havo of vwo afgerond.

  • Je bent nog minimaal 2 jaar in Groningen en beschikbaar om ons team te versterken. (het liefst langer!)

  • Je bent minimaal 1 avond en 1 weekenddag per week beschikbaar.

  • Per week kun je minimaal 16 uur werken.