Teamleider Verzekeringen

Solliciteer nu

Teamleider Verzekeringen

Pionierswerk in de telecombranche.

Fulltime | Hoofdkantoor Groningen

Waar jij groeit, groeien wij mee.

Mensen willen graag een goed-werkende telefoon. Logisch. En voor het geval dat er toch iets misgaat, dan zorgen ze er graag voor dat ze een degelijke verzekering hebben. Ook logisch. Dat is waar Tulip Assist, ons eigen verzekeringsbedrijf, het verschil maakt. Jij bent de alleskunner die onze Tulip Assist-service naar een hoger niveau tilt, van Customer Journey tot Business Development.


Wat doe je als Teamleider Tulip Assist?

Als Teamleider Tulip Assist heb je een brede set verantwoordelijkheden, die we afstemmen op wat jij kunt en wat jij leuk vindt. Wat in elk geval voorop staat, is dat je vanaf dag één volwaardig meedraait en genoeg te doen krijgt. Je runt de operationele teams van Tulip Assist, een spin-off van Belsimpel die klanten aan een goede verzekering helpt voor hun telefoon, tablet, of andere tech-aankoop. Je helpt bovendien mee om Tulip Assist ook marktbreed in de schijnwerpers te zetten. Een stukje commerciële aanleg is dus onmisbaar!

Daarnaast heb je ook volop contact met klanten en zakelijke relaties. De meest complexe vragen en verzoeken weet jij goed op te lossen. De input die je hierbij krijgt, bekijk je kritisch en gebruik je om processen te verbeteren. Zo zorg je ervoor dat we elke dag nóg beter worden in wat we doen. Je bent bovendien communicatief ijzersterk. Hierdoor weet je niet alleen hoe je met klanten en relaties praat, maar ook als met je eigen teamgenoten en andere collega’s. Hierdoor help jij je teams om zich steeds verder te ontwikkelen.

Het team van Tulip Assist bestaat uit een stel jonge fanatiekelingen die elke dag onze klanten zo goed mogelijk proberen te helpen. Je hebt zowel veel contact met je Klantenservice-collega’s, als met je teamgenoten van Business Development. Je zult daarnaast regelmatig overleggen met Jeroen & Jeroen. De lijnen zijn binnen Belsimpel altijd erg kort en je kunt razendsnel schakelen met elkaar, zodat je erg veel gedaan krijgt. Omdat de gemiddelde leeftijd op kantoor vrij laag ligt, is de sfeer bovendien gezellig informeel.

Zo kan je dag eruitzien

Je begint de ochtend met een goede kop koffie en zet rustig je pc aan. Voordat je aan het einde van deze ochtend een vergadering hebt met Tjeerd, Edwin, en Jasper, ga je eerst claims beoordelen. Jouw kritische oog zorgt ervoor dat we klanten weer blij maken na smartphone-penarie en je zorgt er tegelijk voor dat fraudeurs bij ons geen kans krijgen. Terwijl je hiermee bezig bent, krijg je een mailtje van Kjeld. Hij ziet dat er na een procedure-wijziging steeds meer onjuist ingevulde aanmeldingen binnenkomen. Je bedankt hem voor het monitoren zet direct op de agenda voor de meeting. Wanneer je uiteindelijk de vergaderzaal inloopt, heb je een uitzicht over de zonnige Grote Markt met al z’n kraampjes en natuurlijk de Martinitoren aan de overkant. Over een half uurtje loop jij daar ook tijdens je lunchpauze, maar eerst ga je de vergaderpunten even afwerken. Tjeerd raadt je aan om met Tessel van Customer Journey te schakelen over Kjelds mailtje. Verder krijg je nog te horen dat er de afgelopen week een deal is gesloten met een grote reseller. Zonder de basis die jij hebt gelegd zou dit niet zomaar gelukt zijn! Met zo’n mooi compliment in je zak kun je dan ook extra hard genieten van de prille Groningse lentezon terwijl je je broodje gezond opeet op de trappen van het VVV-kantoor. In de middag schuif je even aan bij Tessel. Samen bekijken jullie wat er misgaat bij de aanmeldingen en je spreekt af dat ze je aan het einde van deze week een concept stuurt om dit te verbeteren. De rest van de middag besteed je aan het oriënteren op externe contacten. Waar jij je wortels uitzet, kan Tulip Assist immers partnerships aangaan. Wanneer je je pc afsluit, is de vrijmibo in de kantine al aan de gang. En, heb jij nog tijd voor een biertje?

Wat bieden wij?

Volop doorgroeimogelijkheden

Vanaf dag 1 maak jij het verschil.

Werken in hartje Groningen

Op je fiets naar kantoor.

Vergroot je (super)krachten

Werk met >300 fanatieke collega's.

Unieke werksfeer

Elke week borrels en activiteiten.

Wie ben jij?

  • Je hebt een HBO- of WO-diploma en ervaring in een contactcenter (het liefst in de rol van teamcoach).
  • Je bent communicatief erg sterk en je kunt goed schakelen.
  • Je hebt geen 9-tot-5 mentaliteit en voelt je verantwoordelijk voor het functioneren van jouw team als geheel.