Gomibo Group is de overkoepelende naam voor alle merken binnen onze organisatie: Belsimpel, Gomibo, Verifai, Tulip Assist en Gomibo Platforms. Met één gezamenlijk doel: Toegang tot de digitale wereld voor iedereen gemakkelijker maken. Op deze pagina lees je ons verhaal en de kernwaarden die de belangrijkste drijfveren vormen voor het succes van onze organisatie.
Gomibo Group (aanvankelijk MobielWerkt B.V.) werd in 2006 opgericht door Jeroen Doorenbos & Jeroen Elkhuizen. De telecommarkt was toen een enorm chaotische markt met veel aanbieders die allemaal claimden de beste deal te hebben. De focus lag op het behalen van targets en niet op de behoeften van de klant. Beide Jeroenen besloten de mobiele wereld te veranderen door de klant écht voorop te stellen.
700 fanatieke collega’s
€463 miljoen omzet in 2023
2 hoofdkantoren in hartje Groningen
hier staan we voor
Onze kernwaarden geven richting aan de manier waarop je werkt bij Gomibo. Ze beschrijven waar we voor staan, wat ons verbindt en hoe we met elkaar omgaan. Voor iedere keuze die je maakt, kun je aan de hand van onze kernwaarden toetsen of je op de goede weg zit. Aan de hand van de kernwaarden kunnen ook wij nagaan of je bij onze cultuur past.
Waar je ook werkt bij Gomibo, de klant staat centraal. We denken in oplossingen en behandelen onze klanten als familie.
Hoge standaarden zijn de norm, niet de uitzondering. We staan zelf aan het roer van onze ontwikkeling, zodat we écht experts zijn in wat we doen. Het beste idee telt daarbij, niet je functie of ervaring.
We denken groot, maar schakelen snel. We experimenteren veel, met doordachte risico’s en durven daarbij fouten te maken.
We handelen als eigenaren: we nemen volledige verantwoordelijkheid, houden focus op het belangrijkste en maken af waar we aan beginnen.
We werken als één team aan dezelfde missie en vieren successen samen. We zijn transparant, respectvol en eerlijk. Feedback geven en ontvangen is vanzelfsprekend.