Belsimpel-collega’s zetten zich in voor Voedselbank Groningen
Belsimpel heeft zich deze maand ingezet voor de lokale gemeenschap in Groningen met een inzamelingsactie voor de Voedselbank Groningen. Met deze actie werd een bijdrage geleverd aan inwoners die extra ondersteuning kunnen gebruiken.
Op vrijdag 17 april hielp een groep collega’s actief mee met de inzamelingsactie in supermarkten verspreid door de stad. Daarnaast stonden er gedurende de week donatiekratten op kantoor, waardoor collega’s eenvoudig zelf producten konden bijdragen.
Samen in actie voor Groningen
De actie resulteerde in een brede verzameling van voedsel en andere essentiële producten. Een mooie manier waarop collega’s gezamenlijk hebben bijgedragen aan Groningen, naast hun dagelijkse werkzaamheden.
Deze actie sluit aan bij eerdere initiatieven: ook rond de kerstperiode heeft een groep collega’s geholpen bij de Voedselbank. De betrokkenheid van collega’s laat zien dat er binnen Belsimpel aandacht is voor maatschappelijke impact. Met dit soort initiatieven gaat de impact verder dan alleen het platform en de klant.

