Waarschuwing: Er gaan valse vacatures van Belsimpel/Gomibo rond op het internet. Wij nemen geen kandidaten aan zonder fysiek gesprek in ons kantoor of onze winkels.

Gomibo Group

Gomibo Group is de overkoepelende naam voor alle merken binnen onze organisatie: Belsimpel, Gomibo, Verifai, Tulip Assist en Gomibo SaaS (Software as a Service). Met één gezamenlijk doel: Toegang tot de digitale wereld voor iedereen gemakkelijker maken. Op deze pagina lees je ons verhaal en de kernwaarden die de belangrijkste drijfveren vormen voor het succes van onze organisatie.

 

Alle merken van Gomibo Group

Ons verhaal

Gomibo Group (aanvankelijk MobielWerkt B.V.) werd in 2006 opgericht door Jeroen Doorenbos & Jeroen Elkhuizen. De telecommarkt was toen een enorm chaotische markt met veel aanbieders die allemaal claimden de beste deal te hebben. De focus lag op het behalen van targets en niet op de behoeften van de klant. Beide Jeroenen besloten de mobiele wereld te veranderen door de klant écht voorop te stellen. Dit realiseerden ze door een platform te bouwen waarop het gemakkelijker is om te vinden wat bij je past. Ze stelden zichzelf de voorwaarde om hun klanten te behandelen zoals ze ook hun eigen familie zouden behandelen en werden daarmee de initiators van een klantgerichte telecomindustrie. Door constant alles te willen verbeteren, legden ze de lat in de industrie steeds hoger. Denk aan het contract voor je abonnement via een iDeal-verificatie ondertekenen, een klantenservice die ’s avonds en in het weekend bereikbaar is, de beste en klantvriendelijkste retouropties, maar ook het oprichten van een eigen klantgerichte telefoonverzekering. Al deze veranderingen waren revolutionair en zorgden voor een positieve beweging in de telecomindustrie. Ook onze goede software die een assortiment van twintig miljoen mogelijke combinaties tot één perfect voorstel weet te reduceren, draagt hieraan bij.  Onze vernieuwende drive is tot op de dag van vandaag niet veranderd. Door altijd te blijven nadenken over hoe iets beter en gemakkelijker kan, blijven we onszelf ontwikkelen en groeit onze organisatie iedere dag. Met inmiddels meer dan 750 collega’s werken we iedere dag aan een gemakkelijke toegang tot de digitale wereld. Met dit doel voor ogen zijn ook alle verschillende merken van Gomibo Group ontstaan. We vertellen je hieronder meer over alle merken van Gomibo Group en onze kernwaarden. 

750+ fanatieke collega’s

€461 miljoen omzet in 2022

Ons hoofdkantoor in hartje Groningen

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden geven richting aan de manier waarop je werkt bij Gomibo. Ze beschrijven waar we voor staan, wat ons verbindt en hoe we met elkaar omgaan. Voor iedere keuze die je maakt, kun je aan de hand van onze kernwaarden toetsen of je op de goede weg zit. Aan de hand van de kernwaarden kunnen ook wij nagaan of je bij onze cultuur past.

Altijd een stap extra zetten, dat betekent:

  • We gaan tot het uiterste om de telecomwereld te veranderen;
  • We behandelen onze klanten als familie;
  • We omarmen verandering om te verbeteren en accepteren daarbij de uitdagingen onderweg.

Het beste idee telt, dat betekent:

  • We moedigen elkaar aan om vanaf dag één een impact te hebben - wie je ook bent of waar je ook vandaan komt;
  • We verwelkomen diversiteit om ideeën te verrijken;
  • We staan ervoor dat team effort het altijd wint van het individu.

Slim werken volgens de Gomibo-manier, dat betekent:

  • We werken slim om onze impact te maximaliseren en voor een goede werk-privébalans;
  • We lossen problemen op bij de kern;
  • We maken een goed plan voordat we aan de slag gaan;
  • We trekken graag een sprintje.

Samen groeien, dat betekent:

  • We creëren een veilige omgeving waarin feedback op een respectvolle manier gedeeld kan worden;
  • We staan aan het roer van onze eigen ontwikkeling;
  • We creëren een positieve werksfeer en vergeten niet van ons werk te genieten;
  • We vieren successen samen.